sobota 21. března 2015

1. modelka


První focení modelky, když nepočítám své děti. Tam si mohu dovolit říkat, co a jak udělat :-)
Bylo to moc fajn, Blanka je kamarádka, se kterou jsem se vídávaly často, tak před 15lety :-)
Bylo to hrozně fajn sejít se, popovídat si a ještě fotit.
Byla to moc hodná a hlavně tolerantní, trpělivá modelka.
Děkuji moc!
Focení s odrazem z vody pro mne byl oříšek, ale myslím, že se povedlo, přidán blesk, expozice na úplné ztmavení.
Musím se naučit, jak snížit blesk, snad na to v kurzu dojde :-)


Portrét byl již lehčí.

Tady se mi naskytla možnost vyzkoušet ještě větší nastavení barviček přímo ve foťáku, modelce Blance, se ta fotka moc líbila.

Tady jsem sama na sebe pyšná, fotka jé úplná originál, pro mne tudíž bez ořezu, nic jiného s fotkami nedělám.

Na přání Blanky i nějaké černobílé fotky.
Tato bez úprav v pc.

A nějaká i v pohybu.
Prý jsem toho chtěla po modelce moc: smát se, vyskočit do výšky, dívat se na mne, nohy pokrčit,.... :-D

Tato i další fotky bez úprav v pc, vše pěkně na místě ve foťáku.

Bez úprav v pc.

Bez úprav v pc.
A tady ta se mi i líbí moc kompozičně s tím stínem modelky.
Mne to focení živých modelů začne snad i bavit. :-D

Bez úprav v pc.


Proč jsme tak hrdá, že má fotky bez úprav v pc?
Byl to můj cíl, proč jsem šla do kurzu.
Poznat natolik svůj foťák, pravidla focení,...., abych vyfotila minimum fotek s největší kvalitou a už s tím, neměla žádnou další práci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat