středa 18. března 2015

Zubař

Konečně. Konečně a zase konečně.

Sehnala jsem zubařku, teda po informaci kolegyně v práci, že od února bude ordinovat nová paní zubařka a bere nové pacienty. Zjistila jsem si reference a bylo jasno. Měli jsme jít  už v únoru, ale to tady všichni padli chřipkou. Takže až dnes a opět ne v plném počtu, bez Matyáše.
Opravdu mám radost, že to vyšlo. Já se dostala k zubaři po víc jak 5letech, prostě problém sehnat zubaře :-( a přiznávám, že jsem zas 100% nehledala, věděla jsem, že to bude bolet, nikdy mi nepíchali injekci proti bolesti a když má dr. odcházela do důchodu, řekla mi, že ty kořeny musí ven.
Kluci měli zubařku v Rychvaldě, nové nebrala. Dominik zuby OK, jen teda si je musí lépe čistit, kor, když má rovnátka, dostal další spec. kartáčky,...mne i Kubovi zuby rentgenovala, já....škoda mluvit, ale jsem odhodlaná, jednou, jak začnu chodit, vždy pak chodím poctivě. Kubík má nějaké malé kazy, ale hlavně kaz na nevyrostlé 7. Musí na stomatochyrurgii do nemocnice na vytržení osmičky, jelikož je hemofilik.
Já si prožila svou první injekci proti bolesti a musím tedy říct, paráda, vůbec nic mne nebolelo! Tak snad brzo budu mít zuby úplně v pořádku. :-) Paní doktorka i sestřička byly úžasné a co mne překvapilo, já během léčení ležela :-D

2 komentáře:

  1. co to je za zubařku?? soukromá? prosím info, ráda bych přešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jestli je soukromá netuším. Je to ve vilce více zubařů dokupy. Ta naše je nová od února, to začínala jen s dopoledními ordinacemi a my už jsme objednání na červen na odpoledne. Jméno naší je Petrásková Lucie.
      Hodnocení http://www.znamylekar.cz/lucie-petraskova/zubar/ostrava

      Jinak tel. mám v práci, tak ti ho pošlu. Teď ordinuje v Havířově http://www.firmy.cz/detail/379760-mudr-drahomira-dzikova-havirov-prostredni-sucha.html#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=dzikov%C3%A1&utm_content=toppremise

      Vymazat