úterý 3. března 2015

To mi hlava nebere :-(

Neustále mne paní učitelka třídní volá do školy, že je třeba něco řešit. Já dostávala rady od odborníků, že chodit nemám. Jsem měkkota, vždy jdu, naposled, kdy mne přesvědčovala, že opravdu by bylo dobré, kdybych přišla, že mají nové pravidla a chtějí, ať s nimi souhlasím, jsem poprosila psycholožku z PPP, ať jde se mnou.
Závěr byl, že si budou nechávat Dominika po škole, když nebude mít hotovou práci v hodinách a když nebudou mít čas,...pošlou mi to v pátek meilem, aby to stihl přes víkend dodělat.
Nic mi nepřišlo, tak jsem se rozhodla napsat všem učitelům, mimo paní učitelek, které na té schůzce byly, email s tím, co jsme probraly. Nikdo o domluvě, která se i podepsala, netušil a navíc jedna se mne ptala, zda má Dominik nějakou poruchu učení!!!!! Po roce a půl, neustálých problémech,....vždyť není porada, kde by se Dominik neřešil,...to ani tam to neřekla p.u. třídní,.....
Nehledě na to, že obě p.u., které byly přítomné a věděly o domluvě, podepsaly ji, že nic posílat po Dominikovi, nic kroužkovat v sešitech, ale vše mi poslat meilem, hádejte, co udělaly. Ano, kroužkovaly v sešitech a psaly mi tam vzkazy,.....tak proč mám pořád chodit do školy a domlouvat se na něčem?

Žádné komentáře:

Okomentovat