středa 4. března 2015

2. běh


Tak nevím, kde je chyba. i na grafu je vidět, že běžím dřív, než se začnou načítat metry.
A to jsme si dnes pohlídala, abych měla v mobilu ikonu určení polohy :-(

Ne, že bych chtěla puntičkařit, hihi, ale když jsem se do něčeho dala, chci vidět výsledky.
Kdyby to aspoň začalo měřit vždy po stejné vzdálenosti, ted cca 300m, minule 500m.

Jinak dnes jsem chtěla trasu jen takovou, kterou bez přestávek uběhnu. Možná bych uběhla víc, takže dnes kolem 1,75km, snad to bude příště lepší.

A to jsem dnes ráno vydržela 120s v challenge plane  - core, jela si svou sadu na břicho a uklízela kuchyň :-D

Není možné, že do plavek nebudu krásná :-D
Tak to sice není můj hlavní cíl,  ikdyž bych se za něj nezlobila, jen bych musela oželet čokolády, těm prostě neodolám.
Ale dělám to proto, že zjišťuji, že stárnu a nic nevydržím,.... a výsledky mne nabíjejí a hned se cítím lépe!

Žádné komentáře:

Okomentovat