sobota 14. března 2015

Souhrn posledních dní

NEDĚLE:
 Matýskovi je už lépe, nohy nebolí, ráno poslední antibiotika. Zabalit a odpoledne odjíždí na doléčení k dědovi.
Já se pak stavila k mamince na kávičku.

PONDĚLÍ:
Jdeme do práce, kluci do škol. Mám poradu, takovou zajímavou, nové informace,...pracujeme na získání hvězdiček kvality služeb,...takže standarty, klíčové pracovníci, zápasy,....aťto prostě vše při inspekci sedí,.....zjišťuji, že ne všichni jsou tolerantní, empatičtí,......no jo, ono to ani nejde,...ale v sociálních službách? Volá mi děda, že Maty má horečku. Manžel je přiváží k nám domů, do večera se držel už jen kousek nad 37, spát šel s tím, že se potil a měl po 37. Asi viroza.

ÚTERÝ:
Ráno mne budil před budíkem Maty, 39,4C horečka, bolest v krku. Jedeme k zastupující dr. Hnisavá angína a zánět dutin, další antibiotika a další týden navíc bez školy.
Přivezla jsme ho domů, dala  léky, vypsala, co kdy a jak a pádila do práce.Dnes jsme smažili s uživateli bram. placky.
Úžasná porada ohledně standardů, resp. hlavně jedničky a seznámení se s inspektorkou p. Chorou. Musím uznat, že vše, co říká má hlavu a patu, že vše se prostě nedá strčit do pravidel, ale musíme se to "porušení" umět obhájit. Snad to přinese v domově změny k lepšímu.
Maty má horečky naštěstí co cca 10-12hod. Vylítne k 39 a po ibalginu je zase OK.
Dominik má trénink s mladším dorostem.
A já na 3. lekci kurzu. No začínám se učit nové věci, doteď to bylo pro mne opáčko. Takže dnes už chápu focení na AV. :-)

STŘEDA:
Vše jak má být. Dominik má zápas s mladším dorostem, po cca hodině jich pár propustí, že je znají, že potřebují poznat, ty z jiných týmů. Domča to nepochopil, tak šel za trenérem a hned mu i vysvětlil, proč hraje v obraně, ale že je útočník. Trenér si prý toho všiml, zítra si ho jako útočníka vyzkouší. Tak jsem ráda, že se rozhoupal a nebál se.ˇMatyáš horečky pořád stejně, dokonce, když jsme dali ibalgin při 38,4, tak stejně ještě lezla až na 39,4C a až pak začala klesat.

ČTVRTEK:
 V práci mne čeká papírová práce, příprava na MISSIS našich uživatel,... Maty je první den bez horečky. V krku ho ještě bolí. Dominik se vrátil šťastný z tréninku, že ho trenéři, oba pochválili a že dal nejvíce gólů na pozici útočníka.  I kdyby to tak nebylo, on byl šťastný a to je hlavní, :-)

PÁTEK:
Dnes největší radost mám z taneční terapie, kterou jsem dělala se svými uživateli,...nebyla to první, ale na patře, kde jsem tento měsíc, ano.  Bylo to naprosto úžasné, spontánní, láskyplné,.....skvělé. Pracuji teď s uživateli zvláštního režimu a mám obavu, že u "normálního" režimu jim to nebudu věřit :-P Že se budou hlídat, aby se jim nikdo nesmál. Když jsem je v rámci terapie pohladila, automaticky se usmáli, rozzářily oči a začali mne hladit taky, pracovali jsme s pírky, lechtali se sami, a pak sami sebe a i mne,....prostě hrozně fajn! Tančili jsme ve dvojicích, všechno na židlích nebo vozíčku a s jednou paní ve stoje, to je paní, která stále má potřebu chodit. Prostě parádní!





1 komentář:

  1. Matýsek má ale opravdu smůlu. To mě mrzí, že vás nemoci stále tak trápí. Tak už snad máte vybráno a bude lépe. Držím palce!

    OdpovědětVymazat