pátek 6. března 2015

2. domácí úkol - portrét








Měla jsem ze zadání trošku obavu, portrét, dobré světlo, kompozice a ostření.
Ani né po technické stránce, ale hlavně koho fotit.
Minulý týden jsem měla domluveného Domču, ale nějak nám nevyšel společně čas, ten akorát tak na učení a cvičení.
Tak byl "přinucen" Maty.
Dnes jsme seděli a vykouklo sluníčko, tak co Domi chceš? 
Chvilku zvažoval a pak kývl. :-)
Nafotili jsme asi 15fotek, což je na mne dost málo :-D
Asi už svůj foťák začínám poznávat.
Tady je pár, tak co, která se Vám líbí?
Domča si vybral jednu a já druhou za DÚ.



4 komentáře:

  1. Za mě ta u stromu :), ale fešák je na všech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji, sama jsem byla překvapená, že ten "smradlavý, spocený,..." hokejista může být i fešák :-D
      Fotka u stromu je jiná, taková noblesnější,....jen nemá jiskru v oku :-( To bych dostala za uši. :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ta se mi taky líbí, jen Domčovi ta skoro stejná, co se tolik nesměje. Takže za úkol šla dle jeho výběru,..přeci jen fotka by měla být na přání zákazníka,...ale naprosto s tebou souhlasím, :-)

      Vymazat