neděle 15. března 2015

Lovec Fotolíny aneb 3. úkol












3. úkolem byla hloubko ostrosti.

Tak jsem využila jediného dne, kdy vysvitlo sluníčko a ráno po cestě do obchodu fotila, co jsem viděla.
Bořila jsem kolena do bahna, naštěstí jsem měla sáček v tašce, ale boty, respektivě jejich špičky byly celé od bahna.
Ulovila jsme i nějaký hmyz, za popelnicemi na keři.
A mé oblíbené kapičky, ale že mám kapku i s zářím sluníčkem, jsme zjistila, až po odeslání DÚ.
A musím teda zjistit, proč se mi výřezem tolik zmenšila :-(
Musím uznat, díky dle mého nepřesně foceným fotkám, si uvědomuji, kde je chyba,....hold nemusí být vše nejnižší clonové číslo. :-)
Příště si dám pozor.

Odpoledne jsem jela pro tatku, aby nám opět pohlídal Matýska a před tím neplánovaně na kávičku k mamince.

Žádné komentáře:

Okomentovat