sobota 4. ledna 2014

Dnenší pečení

Po dlouhé době jsem udělala kynuté těsto se sádlem.
Nelepí se, dobře se s ním pracuje.
Byl to pokus, jelikož je to recept do pekárny a ta se ještě nepřestěhovala:-(
Vždy na ni zapomeneme.
Z půlky byly koláče, ano byly, není ani jeden a z druhé je pletený plněný cop.
Ten ještě je, kousínek a mám pocit, že se právě chystá vklouznout na talíř manželovi:-)

Mňamka, plněné tvarohem a marmeládou.

Ještě dotaz, dočetli-li jste až sem.
Který tvaroh  a na co používáte, mám na myslí tvaroh ve vaničce a tvaroh, klasiku kostku.
Já dnes měla snad po sto letech kostku, musela jsem do něj dát i vajíčko, abych to nějak rozmíchala.
Ale chuťově byl fakt dobrý.

2 komentáře:

  1. Já se přiznám, že snad ani vaničkový nepoužívám. Snad jen občas na pomazánky, ale ty s tvarohem zase u nás nejsou až tak žádané :-). Na náplně vždy používám kostku a dávám vajíčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, asi po dnešním pečení přejdu taky na kostku, já používala vaničku, čistě z deportních důvodů, nikde se mi v tašce mezi nákupem neroztekla. Dnes vanička nebyla, tak jsem vzala kostku. Tvarohové pomazánky taky u nás nejedou, teda já je doma ještě asi nedělala.-)

      Vymazat