neděle 12. ledna 2014

Teta



Šátečky, tvarohové z listového těsta.
A proč teta?
Teta je nám dost často nosila, když přišla na návštěvu.
Byly výborné a mnohem hezčí, než ty moje.
Když jsem je skládala, tak jsem na ní myslela.
Byla zvláštní, teda z mého úhlu pohledu.
Tvrdila svým chováním, jak mne nemá ráda, ale myslím, že to až tak nebylo.
Ublížila mi, ale myslím, že víc mamce a taťkovi, teda co se týká mé osoby.
Já si teď zpětně myslím, že se bála mne mít ráda.
Bylo to tak i s Aidou, velkou krásnou pudlicí, pořád říkala, nech mne, nemám tě ráda,...ale vždy ji donesla něco dobrého.
Teta, když nás vyjimečně hlídala, tak se mohla taky "roztrhnout", vzpomínám si, jak nám dělala na večeři "mochovskou" byla moc dobrá a i já ji sem tam občas udělám.
Možná i díky ní, chápu lépe ve své práci seniory:-)

A ještě jsem udělala štrúdly.
Byly jablka v akci , jen jsem zvažovala, zda otevřený, jak Aranelka, nebo klasiku, hihi, jeden se povedl tak nějak na půl:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat