pátek 24. ledna 2014

Štěstí v neštěstí?

Tento týden je pro nás nějaký padací, ale když se tak na to koukám, z jiného pohledu, tak jsme měli štěstí v neštěstí.
Začalo to hned v pondělí.
Ráno manžel doprovodil Dominika na 6 na trénink a mne hodil do práce. Začalo vše jak má. V 7,45hod mi volá Dominik z autobusu, něco ve smyslu, že se praštil na tréninku do hlavy, že mu je špatně. Má klasická odpověď, jelikož takový hovor nebyl poprvé, mazej do školy, kdyby ti něco bylo, volal by mi trenér a kdyby ti bylo zle ve škole, zavolají mi. Já šla pracovat a během čtení zpráv uživatelům mi volali ze školy, že je Dominikovi špatně, že jim usíná,.....ještě jsem pochybovala, ale přesto jsme pro něj došla s tím, že jdeme k dr., ať vím, co a jak,....jeho špatně většinou skončilo do hodiny "mne už je lépe".
Dětská dr. nás poslala na chyrurgii, kde jsme prožili "úžasné" 3 hodiny Že to Dominik nehraje, jsem poznala hned na začátku, hlavu balil do bundy, měnil barvy v obličeji,..... takže příjem na JIP, kapačka, přístroje,....navečer, když jsme za ním přišla, vypadal už lépe, dle hodných sestřiček, celé odpoledne prospal. Až večer si přesně vybavil, co se mu na ledě stalo, pamatoval si a popisoval všem až druhý úder do hlavy, ten první si vybavil až večer. A proč to neřekl trenérovi? Protože ho po nárazu bolela jen hlava, dotrénoval, špatně mu začalo být, až když byl ze zimáku pryč.

V úterý jej předali na normální oddělení, stále spal, ale jinak byl OK.
Ve středu už měl roupy,...chtěl jít domů a hlavně na trénink:-)
Nepustili ho.

Ve čtvrtek nám ho odpoledne propustili s tím, že má otřes mozku, zákaz jakéhokoliv pohybu na 14 dní! Ukecali jsme je na týden, že to pak zlehka zkusí.
Že doma chytil hokejku a běhal tady po bytě, asi psát ani nemusím :-) Ale domluvili jsme s trenérem ten týden volna.
Pátek, stále více spí, ale odpolední trénink aspoň z tribuny si neodpustil, když vešel na zimák, přivítali ho všichni, včetně trenéru poklepem hokejek do ledu, vrátil se úplně nadšený!

A proč to brát jako štěstí? Jelikož pád nebyl zapříčiněn hrou hokeje, nebo soubojem o puk, ale blbým uklouznutím, snad lehce tupými bruslemi, kdy předjížděl kamaráda, sklouzl mu hlavou pod brusle a narazil hlavou do mantinelu. Toto se mohlo stát i na veřejném bruslení, jen tam by neměl helmu. Takže pokud měl spadnou, štěstí, že na tréninku a s kvalitní přilbou na hlavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat